dinsdag 2 juni 2015

15 dingen die niemand vraagt tag



Omdat dit me echte eerste blogpost word, vind ik het leuk om te beginnen met een tag. Zodat jullie me beter leren kennen. De vragen zijn leuk en origineel  Ik zag deze tag bij Versus A.  Pak er een kop thee of koffie bij en geniet van deze 15 vragen.

Vraag 1: Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Mijn kledingkast staat niet in me kamer. We hebben de oude kamer van me zusje omgetoverd in een kledingkamer. Daar staat alles van ons. In me oude kamer stond wel me kledingkast en de deuren moesten echt wel dicht zijn voordat ik ging slapen.


Vraag 2: Neem je mini flesjes shampoo e.d mee uit hotels? 

Toen ik klein was toen nam ik af en toe wel een flesje shampoo mee. Wij verbleven eigenlijk nooit in een hotel dus als ik er kwam nam ik het zeker mee. Nu als ik in een hotel kom laat ik het netjes staan.


Vraag 3: Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee, snap ook niet waarom je eentje zal pakken.


Vraag 4: Gebruik je to-do lijstjes? 

Het kopen van to-do lijstjes vind ik heel leuk maar gebruiken doe ik niet. Zonde! Mag het ook niet meer van mezelf kopen ik gebruik het toch niet. En als ik het gebruik dan kom een week later er achter dat ik er niks van heb gedaan. Oeps

Vraag 5: Heb je sproeten?

Nee, ik krijg het ook niet in de zomer.


Vraag 6: Heb je ooit in de bosjes geplast? 

Ja, denk iedereen toch wel een keertje? Vooral als de w.c te vies voor worden is en er is niks in de buurt. De laatste keer was een jaar geleden bij een schuurfeest. Dat zegt volgens mij al genoeg een schuurfeest haha.


Vraag 7: Hoe groot is je bed?

Ik heb een twijfelaar. 1.20 is dat volgens mij.


Vraag 8: Ben je lui?

Ja, ik kan heel lui zijn haha. Vooral als ik die dag helemaal niks te doen heb. Lekker lang in bed liggen, popcorn time aan en vervolgens veelste veel afleveringen kijken. heeeerlijk!


Vraag 9: Is er iets waar je je nu aan irriteert? 

De laatste tijd kijk ik veel op funda, ik zal graag uit huis willen. Ben 22 word wel eens tijd. Maar het is zo lastig! Heb nu wat op het oog maar ik kan je nu al zeggen dat het morgen al weg is.


Vraag 10: Kauw je op potloden en pennen? 

Ik kauw er niet op maar ik hou het potlood of pen wel tegen me mond aan. Vooral als ik me goed moet concentreren op de vraag bijvoorbeeld. Heb het niet eens door.


Vraag 11: Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, maar een vriendinnetje van de basisschool zat wel op scouting en af en toen ging ik mee haar mee. Het was leuk voor een paar keer maar daar blijft het ook bij. Vroeger zat ik ook turnen en later volleybal.


Vraag 12: Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

JAAA!! I LOVE DISNEY MOVIES! Kan er geen genoeg van krijgen. De oude zijn nog wel het leuks. De kleine zeemeermin is mijn favoriet! Wat wou ik graag een zeemeermin zijn.


Vraag 13: tel je de treden als je de trad op loopt?

Heb het wel een paar keer geteld maar dat doe ik nu nooit meer. Weet dat het er 13 zijn. Zal je net zien na het invullen van deze tag ga ik weer de treden tellen. ;)


Vraag 14: Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? 

Jep, dat doe ik heel vaak. Lekker gek doen op straat of gewoon thuis. Vooral als ik gelijk met iets heb hehe.


Vraag 15: Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Geen idee! Best erg, maar als er iets gebruik bel ik wel ANWB.




Al een paar dingen die jullie nu van mij weten. Hopelijk vonden jullie deze tag leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten